Wersje językowe
Waluty
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Klient ma prawo zareklamować towar zakupiony w sklepie BrightWHite. W przypadku potrzeby zareklamowania produktu zakupionego u nas prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacyjną opisaną w Regulaminie w dziale nr 5 Reklamacje konsumenckie. W razie pytań bądź wątpliwości oraz przed złożeniem reklamacji zachęcamy do kontaktu z nami drogą elektroniczną pod adresem kontakt@brightwhite.pl


 

Zwroty

Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie BrightWhite zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zwrot towaru jest możliwy w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta w ciągu 14 dni od dnia odebrania zamówienia. Aby tego dokonać prosimy o zapoznanie się z procedurą dostępną w Regulaminie w dziale nr 7 Odstąpienie od umowy / zwrot towaru. W razie pytań bądź wątpliwości oraz przed odstąpieniem od umowy zachęcamy do kontaktu z nami drogą elektroniczną pod adresem kontakt@brightwhite.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl